Direktlänk till inlägg 24 oktober 2014

Mindre bra dag.

Av Caroline Rosén - 24 oktober 2014 10:35

Ja idag har tanke spöket kommit tillbaka. Jag känner mig tjock & tror att söndagens resultat inte kommer vara bra resultat. Det är sjukt hur det kan gå så fram & tillbaka i huvudet hela tiden. Igår kände jag mig starkare än någonsin, smalare & kände att resultatet kommer bli skit bra. Liksom hur kommer de kännas om jag inte gått ner nått? Om det står likadant på måttbandet? Ännu värre, hur kommer de kännas om jag gått upp? Det skrämmer mig väldigt mycket! Känner mig lite nere idag. Men de är en hel del som händer runt om just nu. Nej på medmusik & lite kaffe, de kanske hjälper humöret lite :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Rosén - 3 februari 2015 18:36

Snart har jag hållit igång i 4 månader med CR. Senaste invägningen var i fredags, då stod vågen på minus 17.9kg!! Det känns helt otroligt. Har kommit igång med lite träning nu också :) Varje morgon tar jag 20-30 min på gåbandet, beroende på vad det ä...

Av Caroline Rosén - 12 januari 2015 10:33

Jag har senaste 3 månaderna gått ner 14.2kg. Jag känner mig riktigt stolt & så. Men nu börjar jag känna mig typ som jag gjorde innan. Jag känner mig minst lika tjock som förut & de bara drar ner mig. Jag har 14kg kvar att gå ner & börjar fundera på o...

Av Caroline Rosén - 7 december 2014 18:41

Idag har jag kört programmet i 8 veckor. Vägde mig i morse & har nu gått ner 11.8kg :) Jag har gått från fetma till överviktig. Jag har aldrig riktigt sätt mig själv som en person som har fetma men de är vad tabellerna säger. Så de känns sjukt bra at...

Av Caroline Rosén - 19 november 2014 12:29

Oj vad jag är dålig på att uppdatera hehe. Men nu har jag gått cellreset programmet i 39 dagar, om jag räknat rätt :P Och jag har gått ner 9.1kg på denna tid :) det känns sjukt bra. Men många kg är de kvar. Programmet är ju i 90 dagar. Men efter ca 8...

Av Caroline Rosén - 28 oktober 2014 13:33

Känner mig mer & mer bekväm med mig själv. Har märkt skillnad på mitt hår de känns mer levande. Han inte med mitt träningspass innan det var dags för mat men ska köra ett pass innan nästa mål. Ska även gå & handla, se om de finns snygga tränings tigh...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards